5 Paşi către Afacerea Ta cu Obiecte Personalizate | Verla

5 Paşi către Afacerea Ta cu Obiecte Personalizate | Verla

Cu 27 de ani experienţă în vânzarea de produse şi servicii pentru industria publicitară din România, experţii VERLA au întocmit un ghid în 5 paşi pentru cei care vor să îşi deschidă o afacere în domeniul obiectelor personalizate. Din acest ghid concis şi cuprinzator vei afla ce trebuie şi ce nu trebuie să faci, încă din faza de proiect, pentru succesul pe termen lung al afacerii tale.

Într-o lume în care identitatea individuală, fie ea de brand sau personală, are o importanţă covârşitoare, afacerile cu obiecte personalizate sunt pe val. Industria personalizărilor îi atrage ca un magnet pe antreprenorii în devenire, deoarece este ofertantă, dinamică şi profitabilă. Tehnologiile digitale au revoluţionat treptat acest domeniu, astfel încât în acest moment, gama şi volumul de obiecte care pot fi personalizate sunt practic infinite, cu minimum de efort, graţie echipamentelor de ultimă generaţie, fiabile şi extrem de uşor de folosit.

Dacă şi ţie îţi surâde ideea unei afaceri cu obiecte personalizate, ai ajuns în locul potrivit! Ţi-am pregătit un ghid în 5 paşi simpli, întocmit în baza unei experienţe de aproape 30 de ani în industrie, pentru ca afacerea ta să aibă un start optim, să fie longevivă şi profitabilă.

1. Învaţă cât poţi de mult despre domeniul obiectelor personalizate

Obiecte personalizate

Înainte de a-ţi deschide o afacere în acest domeniu, este important să cunoşti cât mai multe despre el şi să ştii exact ce anume îţi doreşti. Cele mai importante întrebări la început de drum sunt ce şi cum: ce obiecte poţi personaliza şi prin ce metodă?

Când cineva din afara domeniului aude de obiecte personalizate, cel mai probabil se gândeşte automat la tricouri, căni sau pixuri. Lumea obiectelor personalizate – aplicaţii, cum le numim în domeniu – este însă mult mai vastă. Tehnologiile actuale permit personalizarea tuturor tipurilor de materiale textile: bumbac, poliester sau amestec, de orice culoare, astfel încât articolele textile care pot fi imprimate sunt infinite: tricouri, cămăşi, hanorace, blugi, pantaloni, hăinuţe pentru copii, sacoşe, genţi, rucsace, geci, fâşuri, şepci, caschete, căciuli, eşarfe, mănuşi, echipamente sportive şi de lucru, uniforme, umbrele etc.

Pe lângă textile, se pot imprima obiecte de orice formă din metal, lemn, plastic, ceramică, piele sau PVC: căni, termosuri, pahare, sticle, halbe de bere, şlapi, agende etc.

De asemenea, se pot realiza articole din hârtie şi PET colorate (plicuri, pungi, cărți de vizită, etichete) şi stickere autocolante pentru inscripționări auto, vitrine, pereți, mobilă etc.

Nu toate aceste aplicaţii pot fi realizate prin aceeaşi tehnică şi utilizând aceleaşi echipamente. Diversitatea articolelor vestimentare şi a obiectelor ce pot fi personalizate depind de metoda de lucru. Aşadar, înainte de a intra în domeniu, trebuie să decizi ce obiecte doreşti să personalizezi şi prin ce metodă, deoarece de această decizie depinde investiţia ulterioară în echipamente şi consumabile. Dacă pentru început vrei să personalizezi doar tricouri şi alte articole textile, investiţia va fi mai mică decât dacă doreşti să personalizezi orice tip de obiect, din orice material.

Deoarece ştim că atât de multă informaţie poate fi dificil de asimilat pentru cineva aflat la început de drum în domeniu, am creat site-ul transfertermic.ro, dedicat exclusiv echipamentelor şi consumabilelor pentru transfer termic. Am organizat informaţiile în categorii clare şi am prezentat-o pe înţelesul tuturor, astfel încât să le fim de ajutor antreprenorilor în devenire.

Pentru a-ţi fi mai uşor să înţelegi diferenţele dintre modalităţile de personalizare, le-am împărţit în 4 mari categorii, cu informaţii detaliate, poze şi clipuri video:

Primele trei categorii au la bază echipamente care folosesc metoda de imprimare prin transfer termic, iar cea de-a patra foloseşte tehnologia direct-to-garment. Am scris pe larg despre cele două tehnologii în acest articol, menit să te ajute să decizi care dintre cele două metode este potrivită pentru afacerea ta.

Totodată, în secţiunea Alege produsul după aplicaţie poţi selecta obiectele pe care doreşti să le personlizezi iar soft-ul îţi va afişa doar echipamentele care se încadrează în cerinţele tale.  

2. Investeşte inteligent în echipamente și consumabile

În funcţie de numărul de aplicaţii pe care doreşti să le realizezi şi de nivelul de la care doreşti să îţi porneşti afacerea, investiţia în echipamente poate fi mai mică sau mai mare.

Echipamentele pentru personalizarea de obiecte sunt numeroase, iar varietatea lor poate fi copleşitoare pentru cineva nou intrat în domeniu.

Ce să alegi pentru a personaliza un tricou? Un cutter plotter şi o presă plană? O imprimantă şi o presă multifuncţională? Ce model? Cum să le potriveşti ca să funcţioneze împreună? De ce consumabile ai nevoie?

Echipamente personalizare obiecte
Ştim toate aceste întrebări deoarece ne-au fost adresate de sute de ori de către antreprenori novice în domeniu. De aceea, am creat secţiunea Afaceri la cheie, un concept inovator VERLA, unde am adus împreună echipamente şi consumabile pentru personalizarea de obiecte, în pachete all-inclusive.

Ce înseamnă un pachet all-inclusive din categoria Afaceri la cheie? Înseamnă că acest pachet este tot ce ai nevoie pentru startul afacerii tale în domeniul personalizărilor de obiecte. Atât de simplu!

Pachetele sunt create pe mai multe niveluri de performanţă şi complexitate, astfel încât de la orice nivel doreşti să îţi începi afacerea, ai kit-ul complet de echipamente şi consumabile asigurat. Mai comod de atât nu se poate!

Şi asta nu e tot.

Pachetele pot fi achiziţionate la mega discounturi de până la 5 000 euro faţă de echipamentele achiziţionate individual!

În categoria Decupează şi transferă am creat 3 pachete:

Categoria Imprimă şi transferă cuprinde tot 3 pachete:

  • Basic OKI Print Kit
  • Essential OKI Print Kit
  • Professional OKI Print Kit 

Imprimă, decupează şi aplică se împarte în 2 pachete:

Imprimă direct textile este categoria dedicată Print Kit-ului DTG M2 Professional.

Detalii despre componenţa pachetelor şi reducerile de preţ, poze şi clipuri video cu echipamentele şi aplicaţiile găseşti pe paginile dedicate fiecărui pachet.

3. Interesează-te despre aspectele legale în deschiderea unei afaceri

După ce te-ai pus la punct cu informaţiile despre domeniul de activitate, ţi-ai ales nişa de obiecte personalizate şi ai decis care să fie investiţia iniţiala în echipamente şi consumabile, este timpul să treci la aspectele legale care ţin de deschiderea unei afaceri.

Ca să ai o afacere, trebuie să ai o firmă, aşadar înfiinţarea firmei este pasul următor. În primul rând, va trebui să decizi dacă vrei să funcţionezi ca societate comercială sau PFA, în funcţie de scala la care îţi gândeşti din start business-ul. Apoi, vei întocmi un dosar cu mai multe documente, care va trebui depus la Oficiul Național al Registrului Comerțului. Dacă dosarul este întocmit corect, în câteva zile vei primi actele noii tale firme. Detalii despre actele necesare la dosar găseşti pe site-ul ONRC.
Infiintare firma

Dacă nu doreşti să te ocupi singur de această parte birocratică, deloc plăcută, trebuie să recunoaştem, poţi să apelezi la un cabinet de avocatură specializat în înfiinţări de firme sau să faci toate demersurile online, pe site-uri special dedicate cum este aprobat.ro.

4. Stabileşte-ţi obiectivele şi creează-ţi avantaje

Obiectiv, afacere noua

Pentru a avea o afacere de succes în domeniul obiectelor personalizate, este necesar să îţi stabileşti încă de la început obiectivele şi să îţi creezi anumite avantaje concurenţiale.

Cel mai bun sfat pe care ţi-l putem oferi din experienţa noastră alături de zeci de antreprenori, pe care i-am văzut crescând, este să îţi stabileşti obiective realiste, să munceşti mult, cu ambiţie şi determinare, şi să ai răbdare, deoarece lucrurile bune nu se întâmplă peste noapte.

Totodată, trebuie să acorzi importanţă tuturor aspectelor legate de afacerea ta, dincolo de echipamente, şi să îţi identifici potenţialele avantaje concurenţiale. Spre exemplu, dacă afacerea ta va avea un punct de vânzare fizic, trebuie să ai în vedere alegerea unei locaţii vizibile, uşor accesibile potenţialilor clienţi.

Dacă doreşti să vinzi exclusiv online, trebuie să fii pregătit să investeşti într-un site profesionist, bine optimizat, care să apară în primele căutări pe Google.

Cunoştinţele de bază într-un program de editare foto cum sunt Photoshop, Adobe Illustrator sau Corel, sunt esenţiale în această afacere. Îţi recomandăm să faci un curs înainte de a-ţi lansa afacerea sau să angajezi pe cineva care are aceste cunoştinţe.

5. Alege-ţi un partener de încredere

Un start bun nu este suficient pentru succesul pe termen lung al afacerii tale. Pentru ca un business nou să fie stabil şi profitabil, ai nevoie de un partener puternic şi de încredere.

Suntem mândri să fim deja acel partener pentru mii de antreprenori care şi-au realizat visul de a avea propria firmă în domeniul obiectelor personalizate şi suntem pregătiţi să te ajutăm şi pe tine să îţi deschizi şi dezvolţi afacerea.

Mai mult decât un furnizor de echipamente şi consumabile, ai în noi un partener de cursă lungă. Credem cu tărie în relaţiile de business oneste şi în principiul de câştig-câştig, şi îţi punem la dispoziţie toată experienţa noastră pentru succesul afacerii tale, împreună cu o serie de beneficii importante dedicate exclusiv partenerilor VERLA.

Partener VERLA

Iată care sunt beneficiile unui #partenerVERLA:

  • Consultanţă personalizată în alegerea echipamentelor şi consumabilelor

Pentru a te ajuta să înţelegi domeniul personalizărilor de obiecte, am creat acest site, în care am organizat informaţia despre metodele de lucru, echipamente şi consumabile cât de bine am putut. Dacă ai şi alte întrebări al căror răspuns nu l-ai găsit pe site, îţi stăm cu plăcere la dispoziţie. Ne poţi suna, contacta via email sau face o vizită în showroom-urile noastre din București sau Cluj (vezi aici adresele), iar noi îţi vom oferi consultanţă personalizată şi îţi vom face o ofertă creată special pentru nevoile tale.

  • Livrare, instalare si training asigurate de experţii noştri

Noi îţi livrăm echipamentele la sediul firmei tale, oriunde în țară. Instalarea se realizează fară niciun cost în Bucureşti şi Ilfov. Pentru partenerii noştri din restul ţării, percepem doar costul combustibilului ca taxă de deplasare.

Suntem printre puținele companii din România care asigură GRATUIT training pentru echipamente. Asta înseamnă că noi venim la tine, instalăm echipamentele şi te învăţăm să le foloseşti. Acesta este un avantaj imens, un câştig important de timp şi bani pentru tine, pe care ţi-l oferim fără absolut niciun cost din partea ta.

  • Garanţia produselor şi asistență tehnică ori de câte ori ai nevoie

Comercializăm exclusiv echipamente de calitate superioară, fabricate în Germania şi Japonia, certificate CE, care beneficiază de garanţie. În plus, îţi oferim asistenţă tehnică GRATUITĂ ori de câte ori ai nevoie. Ştim că în lucrul cu echipamente complexe pot apărea situaţii în care cei mai puţin experimentaţi îşi pot „prinde urechile”, aşa că suntem la un telefon distanţă de partenerii noştri!

  • Discount permanent de 30% la materiale, după achiziţia pachetelor

Un beneficiu de exploatat pe termen lung, deoarece credem în parteneriate durabile: discount de 30% pe viaţă la consumabile, după achiziţia echipamentelor.

Aceştia au fost cei 5 paşi către afacerea ta cu obiecte personalizate. Sperăm că articolul nostru ţi-a fost util şi ţi-a oferit imboldul necesar pentru a-ţi demara propriul business. Pentru orice alte întrebări despre industria personalizărilor sau despre pachetele noastre, îţi stăm cu plăcere la dispoziţie.

Contacteaza-ne acum şi haide să pornim la drum împreună, înspre afacerea ta de succes!